GOTOWE SPÓŁKI Z LICENCJĄ NA TRANSPORT I SPEDYCJĘ

Oferujemy gotowe spółki transportowe z licencją na transport lub spedycję. Zapewniamy pomoc w uzyskaniu niezbędnych licencji i zezwoleń.


Dlaczego warto kupić gotową spółkę transportową?

Kupując gotową spółkę transportową z licencją już w 1 dzień możesz rozpocząć działalność w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego. Nasze spółki posiadają niezbędną dokumentację do prowadzenia działalności transportowej (licencje, VAT, VAT-EU, EORI). Gwarantujemy brak długów i zobowiązań wobec naszych firm. Proces rejestracji i uzyskania licencji na nową firmę „od podstaw” może trwać nawet do 3 miesięcy.

Slide транспортная лицензия в Польше

Kupując gotową spółkę transportową dostajesz:

  • Zarejestrowana Sp.z.o.o (NIP, REGON, KRS), pomoc w otwarciu rachunku bankowego dla nierezydentów

  • Rejestracja podatnika VAT (VAT i VAT-UE)

  • Rejestracja w urzędzie celnym (numer EORI)

  • Baza transportowa - dostępność miejsca parkingowego dla pojazdu

  • Certyfikat kompetencji zawodowych

  • zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;

  • licencja wspólnotowa na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego (5 lat)

  • licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy (licencja spedycyjna); - 20-50 lat


Dowiedz się więcej o licencji transportowej

Jak kupić spółkę transportową z licensją w Polsce?


Gotową spółkę transportową w Polsce możesz zakupić online za pomocą profilu zaufanego (EPUAP) lub elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Przy sprzedaży on-line cały proces trwa kilka godzin, po których nowy właściciel może rozpocząć działalność.

Zmiana beneficjentów w rejestrze KRS może trwać od 7 do 30 dni, ale jest to formalność, która nie koliduje z zarządzaniem spółką. Proces zakupu firmy wygląda następująco.

  • 1. Oferujemy Państwu listę firm gotowych do sprzedaży

  • 2. Wybierasz firmę spełniającą Twoje kryteria i wpłacasz zaliczkę w wysokości 2000 zł

  • 3. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży przez Internet (umowa kupna-sprzedaży udziałów podpisujemy za pomocą profilu zaufanego)

  • 4. przygotowanie kompletnej dokumentacji zmiany danych spółki w KRS, US (m. in. formularze KRS wraz ze wszystkimi załącznikami, uchwały zgromadzenia wspólników o powołaniu nowego zarządu itp.) oraz złożenie w odpowiednich urzędach

  • 5. zgłoszenie aktualizacji do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych

  • 6. pomoc w założeniu rachunku bankowego dla Spółki + zgłoszenie rachunku na białą listę w US,

  • 7. aktualizacja danych w GITD (zmiana pojazdu, miejsca bazy eksploatacyjnej),

Jak uzyskać profil zaufany (EPUAP) zdalnie?

Jeśli chcesz zawrzeć umowę wyłącznie w trybie notarialnym (aby fakt sprzedaży udziałów był potwierdzony aktem notarialnym), jest to również możliwe zarówno osobiście, jak i zdalnie przez pełnomocnika. Jednak nawet w tym przypadku jeden z założycieli nie może uniknąć konieczności uzyskania profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego, ponieważ składanie wniosku o dokonaniu zmian w rejestrze sądowym KRS odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej.
Przy notarialnej sprzedaży udziałów, po 1-2 godzinach (czas czynności notarialnych), nowy właściciel może rozpocząć działalność operacyjną.
W przypadku umowy notarialnej proces zakupu spółki będzie wyglądał następująco

  • 1. Oferujemy Państwu listę firm gotowych do sprzedaży

  • 2. Wybierasz firmę spełniającą Twoje kryteria i wpłacasz zaliczkę w wysokości 2000 zł

  • 3. Sporządzenie pełnomocnictw (w przypadku sprzedaży notarialnej bez osobistej obecności kupującego przy notarialnej czynności)

  • 4. Podpisanie umowy notarialnej kupna-sprzedaży udziałów

  • 5. przygotowanie kompletnej dokumentacji zmiany danych spółki w KRS, US (m. in. formularze KRS wraz ze wszystkimi załącznikami, uchwały zgromadzenia wspólników o powołaniu nowego zarządu itp.) oraz złożenie w odpowiednich urzędach

  • 6. zgłoszenie aktualizacji do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych

  • 7. aktualizacja danych w GITD (zmiana pojazdu, miejsca bazy eksploatacyjnej),

На что можно рассчитывать, работая с нами?


Gwarancja „czystości” prawnej spółek

Wszystkie nasze gotowe spółki nie mają żadnej historii, są „czystymi” podmiotami prawnymi, które nie prowadziły żadnej działalności gospodarczej. Wszystkie nasze spółki nie są obciążone żadnymi zobowiązaniami, umowami ani długami wobec kontrahentów lub państwa, co będzie stanowić odpowiedni zapis gwarancyjny w notarialnej umowie kupna-sprzedaży udziałów. Jedynym założycielem wystawionych na sprzedaż spółek jest nasza Kancelaria.

Szybkie przerejestrowanie

Jeżeli czynność odbywa się przy osobistej obecności założycieli w Polsce, cały proces od momentu wyboru spółki do złożenia dokumentów do sądu w celu dokonania niezbędnych zmian beneficjentów zajmie 1-2 dni (w tym uzyskanie numeru identyfikacji podatkowej, aktywacja EDS i przeprowadzenie transakcji online lub za pośrednictwem notariusza).
W przypadku sprzedaży zdalnej (online lub notarialnej) proces wstępnych przygotowań (przygotowanie pełnomocnictw do umowy notarialnej, zdalne otrzymanie NIP, aktywacja EDS) może zająć dodatkowe 5-7 dni roboczych.

Gwarancja otwarcia rachunku bankowego

Wielu obcokrajowców rejestrujących firmę w Polsce lub innym kraju UE często staje przed problemem otwarcia firmowego konta bankowego. Gwarantujemy otwarcie rachunku bankowego w jednym z największych polskich banków grupy A (PKO BP, BNP PARIBAS, Credit Agricole, Santander).
Na życzenie klienta możemy otworzyć konto bankowe dla istniejącej firmy, a następnie przenieść dostęp do bankowości internetowej, po zmianie beneficjentów w rejestrze sądowym.

Pełna obsługa prawna i księgowa

Nasze gotowe spółki transportowe z licencją można zarejestrować na giełdach transportowych Trans, Teleroute, Timocom, TranG, Cliktrans BUS. Proces wsparcia nie kończy się wraz ze sprzedażą firmy i otwarciem konta bankowego. Przez cały okres działalności firmy konieczne jest prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, rozliczania wyjazdów służbowych, opłacania składek i ubezpieczeń społecznych. potrącenia, listy płac itp.
W całym procesie towarzyszyć będzie nasze biuro rachunkowe dysponujące kadrą wykwalifikowanych specjalistów.

Dlaczego warto z nami pracować?


Działamy na rynku

0 lat

Obsługujemy

0 + spółek

Co roku więcej

0 + licensij

Sprzedano

0 + spółek

Kupić czy zarejestrować?

Kwestia zakupu lub rejestracji firmy „od zera” to tylko jedno – jak szybko planujesz rozpocząć działalność.
Proces rejestracji firmy, uzyskania numeru VAT i wydania licencji transportowej może trwać od 1,5 do 2,5 miesiąca. Natomiast proces ponownej rejestracji gotowej spółki może zająć dosłownie 1-2 dni i można rozpocząć działalność.

Jeśli nie ma szczególnego pośpiechu, przeczytaj nasz artykuł o otwieraniu firmy transportowej

Ile to kosztuje?.


Spółka + licensja transportowa

15 999

  • Spółka SP.z.o.o (KRS, NIP, REGON)
  • VAT + VAT-EU
  • Siedziba firmy (12 miesięcy)
  • Baza transportowa
  • Certyfikat kompetencji zawodowych
  • zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika
  • Licensja transportowa (5 lat)

Spółka + licensja na spedycję

10 999

  • Spółka SP.z.o.o (KRS, NIP, REGON)
  • VAT + VAT-EU
  • Siedziba firmy (12 miesięcy)
  • Certyfikat kompetencji zawodowych
  • Licensja na spedycję (25-50 lat)

Czy masz jakieś pytania?

Wypełnij formularz, a nasi specjaliści wkrótce się z Tobą skontaktują

Zadać pytanie

FAQ dotyczące zakupu spółki transportowej w Polsce


  • Jakie dodatkowe koszty mnie czekają?
    • Zdalne uzyskanie numeru PESEL i zdalna aktywacja profilu zaufanego- 900 zł

    • usługi notarialne - 350 zł

    • opłata sądowa za dokonanie zmian - 350 zł

    • dokonanie zmian w rejestrze beneficjentów CRBR – 300 zł

    • wynajem biura wirtualnego (płatność za 12 miesięcy) - 2000 zł brutto

    • otwarcie konta bankowego - 650 zł

    • aktualizacja danych w GITD - 650 zł

    • korzystanie z naszego certyfikatu kompetencji zawodowych (1 miesiąc) - od 800 zł

    • umowa z bazą transportową (1 miesiąc) - 250 zł

  • Czy cały proces można przeprowadzić zdalnie bez przyjazdu do Polski?

    Więc. Wszystkie czynności, od momentu otrzymania numerów NIP do podpisania umowy kupna-sprzedaży akcji, mogą być wykonane zdalnie, albo za pomocą EDS, albo przez pełnomocnika przez notariusza.
    Istnieje również możliwość otwarcia rachunku bankowego z pełnomocnictwem notarialnym.

  • Jak dokonywana jest płatność?

    Przy wyborze i rezerwacji konkretnej firmy wpłacasz zadatek w wysokości 2000 zł. Saldo płacisz bezpośrednio przy podpisywaniu umowy sprzedaży u notariusza lub po podpisaniu DCP online w przypadku korzystania z EDS.

  • Dlaczego warto kupić firmę transportową?

    Zakup firmy transportowej w Polsce ma sens, jeśli zależy Ci na czasie (konieczność zawarcia umowy z kontrahentami w najbliższym czasie itp.). Oszczędzasz około 2-2,5 miesiąca, które poświęcisz na rejestrację firmy i uzyskanie licencji transportowej „od podstaw”, ponieważ możesz rozpocząć działalność dosłownie od razu po podpisaniu umowy sprzedaży. Jednak powinieneś również zrozumieć, że wydajność ma swoją cenę. Średnio zakup gotowej spółki będzie kosztował o 25-30% więcej niż rejestracja spółki.

Najnowsze wiadomości na naszej stronie internetowej.

Śledź najświeższe informacje na naszej stronie internetowej, aby być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami w branży transportowej w Polsce i Europie


We didn't find any post.
We didn't find any post.